Dit vind je vast ook leuk

13 reacties

  1. De sesamolie ontbreekt in het recept. Dit heb ik nu bij stap 1 toegevoegd.
    Het gerecht gaat as we speak de oven in!

      1. 5 sterren
        Super lekker!! Meermaals gemaakt. De saus maak ik in dubbele hoeveelheid en dan voeg ik nog bimi, sperziebonen, baby mais en garnalen toe. Serveer het samen met rijst. De dunne saus vind ik juist lekker, soort goed gevulde maaltijdsoep krijg je dan. En er blijft ook nog over om in te vriezen voor een volgende keer (2x 2pers). Mmm!

  2. 4 sterren
    Makkelijk recept, bomvol smaak. Wij vonden alleen de saus iets te dun, maar geen nood. Vanavond eten wij het opnieuw en bind ik de saus iets. Maar het was echt een verrukkelijke ovenschotel. Bedankt voor het delen.

  3. 5 sterren
    Als onze kleinzoon komt eten maak ik vaak dit heerlijke Gyoza recept.
    Ik wok wel eerst de gyoza lekker knapperig voor het op het laatst in de schotel gestoken wordt en wij houden van heet eten dus ik doe 2 zakjes rode of groene pasta van Fair Trade door de saus en ook nog wat crispy chili erdoor.
    Bedankt voor het smakelijke recept.

4.89 from 9 votes (1 rating without comment)

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Waardering recept